Designteam

Beste klanten, sinds kort zijn wij met een gloednieuw designteam gestart.
Ze zullen jullie helpen met inspiratie op te doen tijdens de maandelijkse wedstrijden. Op onze website zullen jullie dan ook hun creaties kunnen bewonderen in de gallery.
Hier alvast een voorstelling van ons creatief team:
Hallo, mijn naam is Katrien. Sinds 1999 ben ik met Hobby Farm gestart, sindsdien is de winkel uitgegroeid tot één van de grootste hobbyzaken in Belgie. Scrapbooking en scrapkaarten zijn één van mijn favoriete hobby's,
mijn 2 kleinkinderen zijn mijn bron van inspiratie.
Regelmatig zal ik mijn nieuwe creaties op onze website en blog plaatsen.
Groetjes, Katrien.
Mijn naam is Evelien, ik ben 26 jaar en mij kan je altijd in de winkel vinden.
Mijn passie is fotograferen en daardoor heb ik in 2003 het scrapbooken ontdekt, in 2004 ben ik dan gestart met cursussen te geven van scrapbooking.Ik hou ervan om met felle kleurencombinaties en bloemen te scrappen, ook de prachtige paintables hebben mijn hart gestolen.
Mijn favoriet scraponderwerp is mijn kleine bengel Julie, °2007, dat zullen jullie wel merken aan mijn layouts.
Je kan mijn creaties op http://www.eveliendesigns.blogspot.com/ vinden.
Verder zal ik elke maand een toffe wedstrijd op onze nieuwe blog plaatsen waar iedereen vrij is om aan mee te doen.
Groetjes, Evelien.

Ik ben Tanya Watts, woon in Heks een dorpje in Limburg.
Ik ben al 7 jaar freelance Scrapbook designer en schrijf geregeld artikels voor Mijn Creatieve Hobby, Creatief met kaarten, Scrap pour tous,….
Ik ben een paar keer per jaar te vinden bij Hobbyfarm om demonstraties of workshops te geven dus velen van jullie zullen me al kennen en weten dan ook dat ik heel graag “distress”, ik speel heel graag met inkt en verf in mijn scrapbooking of andere projecten want ik doe meer dan scrapbooking alleen, ik ben gekend voor mijn Vintage stijl en mijn Altered Art projecten.
Ik ben sinds kort Recognized Ranger Educater, daarvoor ben in naar Amerika geweest, daar heb ik les gekregen van Tim Holtz, Suze Weinberg en Claudine Hellmuth.
Als deel van de Hobbyfarm designteam hoop ik jullie veel inspiratie te kunnen meegeven en een beetje mijn stijl en liefde voor Distressing!!
mijn blog: http://www.tanyawatts.blogspot.com/

Ik ben Mariska Hofmann, getrouwd met Peter en moeder van Jeffrey en Jarno. We wonen in een klein, rustig dorp in de Kop van Noord-Holland (Nederland).
Sinds 2003 ben ik bezig met scrapbooken en sindsdien is deze hobby een groot deel van mijn dagelijkse bezigheden geworden. Op mijn 14e verjaardag kreeg ik de eerste camera en daarmee begon ook de liefde voor fotograferen en het verwerken van deze foto’s in een album tot een mooi geheel was een logisch gevolg. Scrappen is voor mij een creatieve manier om herinneringen vast te leggen, die op dit moment misschien alledaags en niet zo bijzonder zijn maar voor later van grote waarde.
Meestal zijn de jongens het onderwerp van de layouts of andere scrapitems, maar ook familieleden, bloemen en hobby’s ontsnappen niet aan de lens.
Mijn voorkeur bij scrappen gaat uit naar 12x12” layout maar ook mini-albums zijn leuk om te maken. Ik kan niet precies mijn stijl omschrijven maar de materialen die ik het meest gebruik zijn bloemen, knopen en de naaimachine. Wanneer de inspiratie even ver te zoeken is gebruik is meestal een sketch als uitgangspunt.
Ik ben een familiemens en breng graag tijd door met mijn gezin en familie. Andere hobby’s zijn tuinieren, koken (vooral Grieks en Italiaans) en motorrijden.
Sinds januari 2006 maak ik deel uit van het Designteam van Scrap! (een Nederlands Magazine) en iedere keer is het weer een uitdaging om aan de slag te gaan met materiaal wat ik niet zelf heb uitgekozen. Naast deze prachtige creatieve uitlaatklep werk in parttime in een Zorgcentrum voor ouderen en ook dat geeft heel veel voldoening.
Het afgelopen jaar is er werk van mij gepubliceerd in Scrap!, ScrapBook Inspirations, Scrap-Art-zine, ScrapStreet.com (E-zine) en ben ik in april Designteamlid geworden van Page Plans Sketches.
mijn blog: http://mariska-hofmann.blogspot.com/

Hallo scrapaholics!
Mijn naam is Eveline Poppe. Ik ben 18 jaar oud ( in januari word ik 19 ) en woon in Eeklo . in het “dagelijkse leven” studeer ik economie aan de universiteit te Gent.
Ik scrap nu al sinds een jaar of 4 en ben echt helemaal verslaafd : lay-outs,miniboekjes, scrapkaartjes,… alles vind ik super ! Vaak surf ik op het internet op zoek naar leuke inspiratie,mooie blogs, … om inspiratie op te doen voor mijn volgende scrap projecten. Persoonlijk ben ik een grote fan van de vintage-stijl. Op mijn eigen lay-outs vind je vaak veel papier, swirls, stempels en bloemetjes terug. Ook de Cricut is een onmisbaar apparaat voor mij.
Mijn nieuwste werkstukken kan je , naast op de hobbyfarm website en in de winkel , ook steeds bewonderen op mijn persoonlijke blog : http://chokarine.blogspot.com/

2 opmerkingen:

natacha zei

mooi design team hebben jullie
benieuwd wat er nog allemaal zal komen
groetjes natacha

M@risk@ zei

Ik verheug me erop om de andere teamleden te ontmoeten in februari.