Onze guestdesigner van deze maand:
Hilde Vranken:


Ik ben Hilde Vranken en ik woon in Neeritter (nl) samen met mijn hond Odie.In 2003 ben ik dankzij een vriendin begonnen met scrappen, ze dacht dat het niets voor mij was maar wilde me laten zien wat scrappen allemaal was maar ik vond het juist geweldig en ben nooit meer gestopt!Ik ben in mijn jeugd juist helemaal niet creatief geweest en scrappen is ook écht het enige creatieve wat ik ooit gedaan heb.Het liefst scrap ik over familie, vrienden, mijn hond en vooral over mezelf.ik hou van allerlei verschillende stijlen maar vintage en freestyle vind ik helemaal super.....Sinds een tijdje ben ik lid van een designteam en dat vind ik een hele eer, ook heb ik samen met een vriendin een challengeblog waar we elke maand een nieuwe challenge opzetten.http://ria-scrappassionchallengeblog.blogspot.com/ook heb ik sinds een jaar ongeveer een eigen blog en daar zet ik regelmatig mijn gemaakte dingen op, ik zou zeggen: neem gerust eens een kijkje!http://www.scraphilde.blogspot.com/


Groetjes Hilde





Hilde maakte deze prachtige layout met de sketch van mei:



Kijk eens wat een knappe layout Mariska Hofmann maakte: en onze jongste designer Charlot maakte deze leuke layout:

Deze maand kunnen jullie terug genieten van een leuke kaartensketch:
Mariska ontworp opnieuw een toffe kaart en sketch:

Iedereen is vrij om deel te nemen aan onze challenges, gelieve jullie layout en/of kaart tegen uiterst 1 juni door te sturen naar hobbyfarm@pandora.be
Veel succes!

3 opmerkingen:

natacha zei

terug 2 leuke uitdagingen
mooie creaties van het design team ook
groetjes natacha

Isabel De Pauw zei

mooie sketch
en supermooi werk van DT

M@risk@ zei

Hilde van harte gefeliciteerd met je gastdesign opdracht voor komende maand. Je layout is prachtig met al die doodles. Veel scrapplezier en ik wens je een gezellig weekend.