challenge en guestdesigners februari

nieuwe maand, nieuwe challenge, nieuwe sketch!
Deze keer hebben we terug gekozen voor een sketch van Pencillines.com:
Deze maand hebben we maar liefst 2 guestdesigners!!
Onze eerste guestdesigner die we aan jullie willen voorstellen is Nathalie Onderdonck:
Hallo, Mijn naam is Nathalie Onderdonck en woon samen met David en onze 2 kinderen in Adegem.Ik scrap nog niet zo heel lang...en daarom doe ik graag mee aan deze challenge.Zo steek ik er heel wat van op...om ook eens een andere vorm aan te nemen ea.Het liefst maak ik kaartjes maar de layouts beginnen nu ook aardig te lukken.Ik ben helemaal weg van Prima marketing...prachtig papier,bloemen en swirls... Groetjes Nathalie


Nathalie maakte deze leuke layout met materialen van Prima:
En onze tweede guestdesigner van deze maand is Ina Matthys:
Hi, ik ben Ina, woon in Gent en werk als grafiche vormgeefster. Scrapbooking is mijn passie. Ik ben altijd al creatief bezig geweest, ook voor school. Toen ik afstudeerde miste ik een bezigheid en zo heb ik scrapbooking ontdekt. Ik maak graag kaartjes en miniboekjes. Sinds kort ben ik ook begonnen aan een album, maar dan kleiner dan het 30x30 omdat ik dit veel te groot vind. Ik werk het liefst in het klein. Mijn bijnaam is dan ook niet voor niets mini. Je kan al mijn werk en dat van mijn moeder zien op mijn blog: http://www.ina-matthijs.be/ groetjes Ina


Ina maakte deze prachtige layout over de bioscoop:

Laten we eens kijken wat ons designteam voor jullie ontworpen heeft:

de eerste layout is van Júlia Saddi

Mariska Hoffman
en nog een layout van Júlia Saddi:
we hopen dat jullie terug wat inspiratie opgedaan hebben en dat jullie terug aan de slag gaan met de onze nieuwe challenge en leuke sketch van deze maand

stuur jullie layout tegen ten laatste 28 februari door naar hobbyfarm@pandora.be en maak kans op een bon t.w.v. 20 euro en een plaatsje als guestdesigner!!!


En wie nog wil deelnemen aan onze winterwedstrijd kan zijn layout nog binnenbrengen tegen ten laatste 11 februari!!!

Hou ons in de gaten want binnenkort hebben we nog iets heel speciaals voor jullie in petto!!!

Geen opmerkingen: