challenge maart

Maak kennis met onze guestdesigner van maart:

Ann Goesaert:
Hallo, mijn naam is Ann en ik ben getrouwd met Koen, samen hebben wij 2 pubbers: Sari en Joran.
Wij baten samen een supermarkt MATCH uit en in de weinige vrije tijd die overblijft hou ik ervan om creatief bezig te zijn.
Scrappen,juwelen maken, breien, haken, vilten, stempelen...noem maar op, mijn dag is niet geslaagd als ik niets gecreƫrd heb.
Scrappen doe ik sinds 2006.
Het liefst maak ik dubbele LO's aan de hand van een schets.
Het fijne aan scrappen is dat ik er al mijn andere hobby's ook in kan verwerken.
Kijk maar eens op mijn blog
Ik kijk alvast uit naar jullie reacties!


De sketch van maart: Ann maakte deze prachtige layout: 'Big Girl'

Mariska Hofmann ontworp deze mooie layout met de 'Retro' collectie van Prima: Jullie kunnen jullie layout tegen ten laatste 1 april naar ons doormailen: hobbyfarm@pandora.be en maak kans op een waardebon van 20 euro en een plekje als guestdesigner van mei!!!

Veel succes!!


Scrappers hou ons in de gaten want we hebben nog iets heel speciaals voor jullie in petto!!!

2 opmerkingen:

natacha zei

leuke sketch en 2 schitterende vb. layouts
groetjes natacha

natje zei

Weer zo'n leuke sketch!!!

Groetjes Nathalie