challenge november

Onze guestdesigner van deze maand is Ann Terny.
Hallo, ik ben Ann, 35 jaar en woon met m'n man en dochtertjes in Eeklo.
Jaren terug ontdekte ik het papierscheppennen sindsdien ben ik altijd wel op één of andere manier met papier bezig geweest, boekbinden, kartonnage, kaarten, papier-maché, enz...
Nu ben ik echter compleet in de ban van scrapbooking, ik maak vooral layouts en hierbij zijn mijn twee spruiten m'n grootste inspiratie.
Mijn stijl zou ik omschrijven als romantisch hoewel ik de laatste tijd ook wel eens experimenteer met een meer 'grafischer' stijl.
Mijn favoriete producten zijn bloemen en swirls, deze vind je steevast terug op mijn lo's, ook houd ik van verschillende texturen en stiksels.
Wie meer van m'n werk wil zien kan een kijkje nemen op m'n blog: www.annterny.blogspot.com

de sketch met dank aan Pencillines

Ann Terny maakte deze prachtige halloween layout met de sketch van november.


Laten we eens een kijkje nemen wat ons designteam deze maand ontworpen heeft:

Julia Saddi
Mariska Hofmann
Charlot van Parijs
Evelien Verschelde
Willen jullie ook een waardebon van 20 euro winnen en onze guestdesigner van januari worden?
Mail dan jullie layout tegen ten laatste 1 december naar hobbyfarm@pandora.be
Veel plezier!!

Geen opmerkingen: