challenge mei

Onze guestdesigner van mei is

MARIE-ANNE RAEMAN!!!


Mijn naam is Marie-Anne Raeman.

Ik woon samen met mijn man, zoontje van zeven en onze hond in Oosteeklo.

Al verschillende jaren ben ik gebeten van het scrapvirus.

Eerst waren het vooral miniboekjes en nu zijn het vooral layouts.

Ik probeer alle stijlen zo een beetje uit en ik probeer natuurlijk nog altijd bij te leren.



Marie-Anne maakte voor ons deze prachtige layout




Wij zijn benieuwd naar jullie creaties!!!

Email ons jullie layout door naar hobbyfarm@pandora.be en maak kans op een waardebon van 20 euro!!!



Binnenkort maken we de winnaar van april bekend!!

2 opmerkingen:

Scrapbookdoll zei

Ik hoop dat ik veel mensen zal kunnen inspireren. Het was weer een fijne sketch om mee te werken.
Groetjes
Marie-Anne

natacha zei

ziet er een leuke sketch uit
ik probeer deze maand weer eens mee te doen is al lang geleden da ik nog eens een lo heb gemaakt
en marie-anna jou lo mag er zijn we zijn mooie foto's da je hebt gebruikt
grtz natacha