DT Inge Bekaert



"Ik ben Inge Bekaert en ben er eentje van 1966. Ik ben mama van 3 jongvolwassenen: Freek, Aran en Gaia, mijn meest unieke creaties :)
Ik werk 4/5 en ben juf van de Papaverklas in BuBaO De Triangel, een school voor kinderen met een matig tot diep mentale meervoudige beperking..

Als kind heb ik altijd mogen experimenteren en de creatieve muze is gebleven.
Creatief bezig zijn is voor mij dé manier om energie op te doen, mijn meditatie, mijn uitlaadklep,...
Ik houd van kleur en dit weerspiegelt zich in mezelf, mijn oude  huis in Waarschoot en mijn creaties.
Van "niets" iets maken vind ik de leukste uitdaging, dus geef mij maar een wit stuk papier, karton, een stuk stof,... en verf, inkten, stempels, stencils,... en laat mij maar mijn ding doen.
Ik laat mij inspireren door anderen, probeer zoveel mogelijk te leren van anderen, maar zorg er toch voor dat elk project mijn eigen stempel draagt.

Ik hoop dat ik in het designteam van Hobby Farm mensen kan inspireren, laten experimenteren, materialen leer gebruiken op meer dan één manier,.. kortom dat ik anderen mag "besmetten met mijn creatieve microbe".
Je kan meer van mij zien op mijn blog op www.pinkepinke .be"


groetjes
Inge







 
Welkom in ons designteam Inge!!

Geen opmerkingen: