DT Kenneth Van Vooren

 

 
Ik ben Kenneth van vooren, 19 jaar, wonende te eeklo. Sinds kleins af aan ben ik door verschillende creatieve dingen gebeten . Maar toen scrapbooking in werd bij ons in belgie was ik al snel verkocht! Het duurde niet lang voor wanneer ik iedere avond zat te neuzen tussen papier foto's en allerei scrapbook bezigheden, de passie werd enorm groot en heb dan ook zoals de meeste door het virus gebeten al een overvolle hobbykamer. Natuurlijk heb ik verl geleerd van de verschillende workshops die ik volgende in de hobbyfarm. Maar wegens ik afstudeerde en dus begon te werken is de passie even gaan liggen... Sinds kort heb ik eindelijk terug vrije tijd om mij terug in de scrapwereld te verdiepen! Wat een opluchting, ik hoop natuurlijk dat ik met mijn werkjes iedereen kan plezieren. Als je mij wilt volgen kan dat op www.kennyscrapper.blogspot.com Deze blog is sinds kort terug actief en moet dus nog veel groeien waar ik zeker mijn best aan doe! Nog een fijne en creatieve tijd toegewenst x
 
 
Welkom in ons designteam Kenneth!